دویست و پنجاه و دومین جلسه ی انجمن در تاریخ 21 فروردین ماه 1402 به صورت حضوری و مجازی و با حضور اعضای محترم هیأت مدیره و بازرسان انجمن دوره‌ی
چهاردهم برگزار گردید و اعم موارد مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:

*پیرو بند 1 دستور جلسه 252 ، خانم دکتر مرادی، دبیر هیأت مدیره انجمن بیان کردند که پیشنویس تفاهمنامه مشترک بین انجمن و مدیریت طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اسفندماه سال 1401 به شرکت صدرالاشاره ارسال شده است و با پیگیری های متعدد ایشان از آن شرکت، اعلام شده است که مسئولین ارشد شرکت مذکور در حال بررسی مفاد تفاهمنامه هستند و در هفته آتی نتیجه را اعلام می نمایند. همچنین عطف به بند 4 صورت جلسه 251 خانم دکتر مرادی اعلام نمودند پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده در اسفند ماه سال 1401 و فروردین ماه سال 1402 با دبیر محترم انجمن صنفی اتوماسیون، مقرر شد که ایشان پیشنویس تفاهمنامه مشترک بین دو انجمن را تهیه نموده و سپس به دبیر هیأت مدیرانجمن کنترل و ابزار دقیق ارسال نمایند.

همچنین، دویست و پنجاه و سومین جلسه‌ی انجمن در تاریخ 11 اردیبهشت ماه 1402 به صورت حضوری و مجازی و با حضور اعضای محترم هیأت مدیره و بازرسان انجمن دوره‌ی چهاردهم برگزار گردید و اعم موارد مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:

*پیرو بند 1 دستور جلسه 253، آقای دکتر مومنی، نایب رئیس محترم هیأت مدیره بیان کردند دو رویکرد درخصوص ارزیابی تخصصی شرکت های مرتب با حوزه مهندسی کنترل و ابزار دقیق میتوان در نظر گرفت.
رویکرد اول: انجمن جهت همکاری با پتروشیمی در خصوص ارزیابی پروژه مذکور اعلام آمادگی NPC بر اساس معیارهای نماید که این مهم با جلسات و مذاکرات با پتروشیمی میسر می‌گردد.
رویکرد دوم: انجمن یک پیشنویس در خصوص ارزیابی تخصصی فوق برای سایر صنایع مانند خودرو، وزارت نیرو و … تهیه نماید که لازمه آن وجود مشتری یا ارگان و سازمان ها می‌باشد تا پیرو مذاکرات مربوطه، تفاهم نامه‌های ما بین انجمن و آن سازمان ایجاد گردد.
همچنین آقای مهندس کرباسیان، عضو محترم هیأت مدیره اعلام نمودند که جدول شاخص ها در خصوص ارزیابی تخصصی بر اساس الحاقیه‌های موجود توسط شرکت نفت تهیه شده است که می بایست از همانجدول پیروی گردد و می توان پیشنهاداتی در خصوص شاخص های ارزیابی از طرف انجمن به شرکت نفت ارائه گردد تا در صورت نیاز، به معیارهای اصلی اضافه گردد.

*پیرو بند 2 دستور جلسه 253، خانم دکتر مرادی، دبیر محترم انجمن اشاره کردند که در ارتباط با تفاهم نامه مشترک فی مابین انجمن و مرکز خودکفایی شرکت ملی صنایعپتروشیمی به صورت پیاپی، پیگیری نمودند و در آخرین پیگیری صورت گرفته با دفتر مدیر محترم مرکز خودکفایی پتروشیمی، در روز دوشنبه مورخ 1402/02/11
آن مرکز اعلام نمودند که مفاد تفاهمنامه در حال بررسی است و دستوری جهت عقد قرارداد تفاهمنامه فوقالاشاره صادر نشده است. همچنین آقای مهندس خلیلی، خزانه
دار محترم انجمن پیشنهاد کردند پیرو جلسه برگزار شده با مدیر خودکفایی پتروشیمی، پیشنویسی در خصوص بخش نرم افزاری توسط انجمن تهیه و طی جلسه دیگری AVL با آن مرکز، ارائه گردد.

*آقای دکتر مسروری، بازرس محترم انجمن پیشنهاد نمودند پروپوزالی توسط انجمن در بخش آموزش و مشاوره پروژه های مهندسی در زمینه سیستم های کنترل و ابزاردقیق و بهینه سازی سیستم های فو ق الاشاره به ارائه (NPC) شرکت ملی صنایع پتروشیمی گردد تا انجمن در بخش نظارت بر اجرای پروژه های بهینه سازی مهندسی فعالیت داشته باشد.
آقای دکتر مومنی پیشنهاد کردند پس از عقد تفاهمنامه ارسالی بهبه مرکز خودکفایی، در مرحله بعدی و پیرو تفامنامه صدرالاشاره، در خصوص پروژه مذکور اقدام لازم صورت پذیرد. همچنین آقای مهندس محسنی، رئیس محترم هیأت مدیره ضمن تأیید پیشنهادات آقای دکتر مسروری، پیشنهاد کردند بهتر است بخش نرم افزاری
توسط انجمن ها و شرکت های متخصص در
این حوزه صورت پذیرد.
بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیأت مدیره و بارزسان انجمن، نشست دویست و پنجاه و چهارم هیأت مدیره روز دوشنبه مورخ 1402/03/08 ساعت 14:30 به صورت حضوری/ مجازی برگزار خواهد شد. مراتب هرگونه تغییر احتماحی اطلاع رسانی خواهد شد.

اعضای هیأت مدیره دوره چهاردهم حاضر در جلسه 253:
مهندس بهروز خلیلی (اصلی)
دکتر حمیدرضا مومنی (اصلی)
مهندس مرتضی محسنی هماگرانی (اصلی)
دکتر الهه مرادی (اصلی)
مهندس رضا کرباسیان (اصلی)

بازرسان دوره چهاردهم حاضر در جلسه 253:
مهندس جلال کاوندی (اصلی)
مهندس محمد حسن موحدی (اصلی)
دکتر کیوان مسروری (اصلی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *