دویست و پنجاه و یکمین جلسه‌ی انجمن در تاریخ 8 اسفند ماه 1401 به صورت حضوری و مجازی و با حضور اعضای محترم هیأت مدیره و بازرسان انجمن دوره‌ی چهاردهم برگزار گردید و اعم موارد مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:

*پیرو دعوت شرکت محترم نوین دانش آینده از اعضای هیأت مدیره و بازرسان انجمن جهت میزبانی جلسه، بحث و تبادل نظر در خصوص محورهای زیر به عمل آمد:
– همکاری انجمن و شرکت نوین دانش آینده در برگزاری دوره های آموزشی مشترک
– استفاده از پتانسیل ها و دانش پرسنل شرکت نوین دانش در خصوص برگزاری وبینارهای آموزشی

*در خصوص جلسه مشترک با مدیر محترم مرکز خودکفایی صنعت پتروشیمی و اعضای هیأت مدیره حاضر در جلسه مزبور (آقایان مهندس محسنی و مهندس خلیلی و خانم دکتر مرادی) ، آقای مهندس محسنی، رئیس محترم هیأت مدیره اشاره کردند که در جلسه مزبور مقرر شد پیشنویس تفاهم نامه مشترک بین انجمن و مرکز فوق الذکر تهیه و ارسال گردد. لذا مقرر شد آقای مهندس موحدی و خانم دکتر مرادی؛ پیشنویس صدرالاشاره را در مدت زمان سه روز بعد از این جلسه؛ آماده و پس از آن جهت پیشنهادات و نقطه نظرات اعضا در گروه انجمن، بارگذاری نمایند تا اقدام نهایی و لازم صورت پذیرد.

*مقرر شد آقای دکتر مومنی و آقای مهندس کرباسیان در خصوص معیارها و شاخص‌های پروژه ارزیابی تخصصی شرکت های مرتبط با کنترل و ابزار دقیق در مدت زمان یک هفته بعد از این جلسه، هیست مربوطه را آماده و پس از آن جهت پیشنهادات و نقطه نظرات اعضا درگروه انجمن، بارگذاری نمایند تا اقدام نهایی و لازم صورت پذیرد.

*در خصوص جلسه مشترک خانم دکتر مرادی؛ دبیر محترم انجمن و مسئول کمیته آموزش با دبیر محترم انجمن صنفی اتوماسیون، سرکار خانم مهندس محمودی و جناب آقای مهندس کاوندی، دو نفر از اعضای انجمن صدرالاشاره برای برگزاری وبینار آموزشی در بخش کمیته آموش اعلام آمادگی نمودند و همچنین در خصوص فعالیت های مشترک، پیشنهاداتی ارائه گردید. در خصوص این بند مقرر شد جلسات منظم و مشترک توسط دبیران و برخی از اعضای دو انجمن برگزار گردد تا در راستای فعالیت ها و اهداف مشترک با انجمن مزبور، برنامه ریزی شود. همچنین موارد زیر پیشنهاد گردید:

الف) برگزاری کنفرانس مشترک بین دو انجمن در سال آتی

ب) اعلام امادگی انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق در خصوص همکاری با مجله صنعت هوشمند

ج) برگزاری وبینارهای آموزشی و پنل های مشترک بین دو انجمن

د) پیشنهاد تفاهم نامه در خصوص بندهای صدرالاشاره بین دو انجمن

*پس از جلسه 251 ام انجمن، بازدید اعضای انجمن از شرکت نوین دانش آینده جهت آشنایی با محصولات و خدمات قابل ارائه توسط آقای مهندس کاوندی و مدیران این شرکت به عمل آمد. بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیأت مدیره و بارزسان انجمن، نشست دویست و پنجاه و دوم هیأت مدیره روز دوشنبه مورخ 1402/01/21 ساعت 14:30 به صورت حضوری/مجازی برگزار خواهد شد. مراتب هرگونه تغییر احتمالی اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *